Het is heel gemakkelijk! Log in op onze website meine-bilderbestellung.de in onze bestelshop met je persoonlijke inlogcode. Voer vervolgens je e-mailadres in voor activering. Je ontvangt dan onze activeringsmail en je kunt de link volgen om de foto's van je kind te bekijken en uit verschillende van onze producten te kiezen.
Controleer of er geen fout is geslopen bij het invoeren van de code. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een code verkeerd is verzonden. Als je code na een aantal pogingen nog steeds niet werkt, neem dan per e-mail contact met ons op via info@meine-bilderbestellung.de.
Je code wordt al verwerkt, maar het uploaden is nog niet voltooid. Je ontvangt een bericht per e-mail wanneer de afbeeldingen beschikbaar zijn. Misschien is je aanvraag nog te vroeg. Houd er rekening mee dat de verwerking minstens 48 uur in beslag neemt en pas kan beginnen na de volledige fotosessie. Afspraken duren gemiddeld 3 dagen. We raden je daarom aan om het over 1-2 dagen nog eens te proberen.
Normaal gesproken komt de e-mail binnen een paar seconden aan. Bij sommige mailservers kan het echter iets langer duren, afhankelijk van de instellingen. Controleer ook je spamfolder. Ga opnieuw naar de startpagina van de bestelshop (meine-bilderbestellung.de). Hier kunt u uw e-mailadres opnieuw controleren, indien nodig opnieuw instellen en corrigeren, of u opnieuw een bevestigingsmail laten sturen.
Je hebt de mogelijkheid om extra bestelcodes in te voeren wanneer je eerst je persoonlijke bestelcode invoert. Alle foto's van de opgegeven bestelcodes worden dan samen weergegeven en kunnen in één bestelproces worden besteld. Zelfs als je al in het bestelproces zit, kun je nog meer bestelcodes toevoegen via de bovenste menubalk.
Je hebt de mogelijkheid om extra bestelcodes in te voeren wanneer je eerst je persoonlijke bestelcode invoert. Alle foto's van de opgegeven bestelcodes worden dan samen weergegeven en kunnen in één bestelproces worden besteld. Zelfs als je al in het bestelproces zit, kun je nog meer bestelcodes toevoegen via de bovenste menubalk.
We fotograferen elk kind meerdere keren om een professioneel en mooi beeldresultaat te krijgen. Onze portretfotografen selecteren de meest geslaagde foto's direct ter plaatse en plaatsen ze vervolgens op ons bestelportaal om ze te bekijken. Alle andere fotogegevens worden niet opgeslagen om redenen van gegevensbescherming en opslagcapaciteit. Alle foto-aanbiedingen zijn vrijblijvende koopaanbiedingen, die je alleen kunt kopen als ze je bevallen, zonder koop- of aankoopverplichting. Het spijt ons echter zeer als de foto's u niet bevallen.
In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat je opnames zijn toegewezen aan de verkeerde groep of dat de codekaarten zijn verwisseld in de faciliteit.
Laat ons alstublieft weten wat er precies mis is. [bestellung@meine-bilderbestellung.de]
Neem zo snel mogelijk per e-mail contact met ons op. Stuur ons de bijbehorende bestelnummers en we zullen een van de twee bestellingen annuleren. [bestellung@meine-bilderbestellung.de]
De achtergrond en ook de serie worden voorafgaand aan de fotosessie afgesproken met de instelling/ouders. Latere wijzigingen zijn niet meer mogelijk.
Om redenen van gegevensbescherming (DSGVO) zijn we verplicht om alle fotogegevens 1 jaar na het einde van de fotocampagne te verwijderen. Tot die tijd kunt u uw foto's echter bekijken met uw inlogcode.
We verzenden je bestelling meestal met Deutsche Bundespost. In individuele gevallen (bijv. doeken) met UPS of DHL. Controleer of er een verzendoptie is.
We verzenden de goederen met een factuur erbij. Het is niet nodig om vooraf te betalen. Betaal de factuur na ontvangst van de goederen. Speciaal geval: Digitale bestanden. Deze worden pas geactiveerd in je klantenaccount nadat we de betaling hebben ontvangen.
De afbeeldingen worden meestal 14 dagen na de bestelling geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan dit 1-2 dagen langer duren. Als je de goederen na 16 dagen na de besteldatum nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail info@meine-bilderbestellung.de.
Je ontvangt de originele, hoge resolutie beeldgegevens van de 1-2 genomen fotoposes. De verschillende producten zijn digitaal geproduceerd op basis van deze gegevens.
Je krijgt deze bestanden zonder filters en zonder het formaat te wijzigen.
Je hebt met de gegevens de beeldrechten verworven en kunt nu zelf afdrukken en vergrotingen laten maken. We kunnen de klassen- of groepsfoto niet verstrekken om redenen van gegevensbescherming (DSGVO).
Dit is om productietechnische redenen. Een volledige scheiding van alle foto's zou een aanzienlijke hoeveelheid extra werk betekenen (omdat dit alleen handmatig kan worden gedaan), wat een aanzienlijke invloed zou hebben op de prijs van de foto's. In het belang van een goede prijs-prestatieverhouding bieden we je daarom een aantal foto's samen aan.
De achtergrond en ook de serie worden voorafgaand aan de fotosessie afgesproken met de instelling/ouders. Latere wijzigingen zijn niet meer mogelijk.
De beeldgegevens worden geactiveerd om te downloaden nadat we je betaling hebben ontvangen. Ze zijn niet inbegrepen bij de bestelling van de afbeelding. Log om te downloaden opnieuw in op onze bestelshop (meine-bilderbestellung.de). Klik op het volgende symbool in de bovenste menubalk (3e van rechts). Je krijgt dan de foto's te zien die geactiveerd zijn om te downloaden en die je met een dubbelklik kunt uitvoeren.
Als er fotoafdrukken ontbreken, neem dan per e-mail contact met ons op: [bestellung@meine-bilderbestellung.de]
In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat de browser de weergegeven foto's niet kan downloaden, zoals in de interne Samsung-browser op Android-apparaten. Probeer in dit geval een andere browser.
Als onze server een tijdelijke storing heeft, proberen we het probleem altijd zo snel mogelijk op te lossen. Als de storing echter langer dan 2 dagen duurt, stuur dan een beschrijving van de fout met een schermafbeelding per e-mail naar: info@meine-bilderbestellung.de
We moeten weten wat het tekort precies is!
Beschrijf het defect zo gedetailleerd mogelijk en maak bij voorkeur een foto van het defecte product en voeg de foto's bij de beschrijving van het defect. Per post naar info@meine-bilderbestellung.de
Je vindt het exacte productnummer op de achterkant van de defecte foto.
Je kunt het defecte fotoproduct ook samen met een gedetailleerde beschrijving van het defect rechtstreeks per post naar ons opsturen: Foto Raabe GmbH - Am Bugapark 1c, 45899 - Gelsenkirchen. Zorg ervoor dat de frankering voldoende is.